hm är världens bästa affär, without a doubt

Åkte till staden, - tyckte inte alls det va värsta folket ute... eller ens värsta rean? Iof gick jag direkt till Gina Tricot, Bikbok och Hm.. och på HM gled jag runt, jag är ju värdelös på att vara brud! Jag bryr mig liksom inte om kläder... jag vill mest ha några sköna, coola toppar, snygga leggins, - softa kläder och korta fina kjolar... Nåja... Köpte två gröna tröjor (För jag passar jäkligt bra i grönt!) - en hood och en basic med "colleage"-tryck, och ett par röd-svart spets string, hårfinings-grejor, ansiktkräm, läppglans, ögonskugga/higlight:er.
-
Sen handlade jag lite dryckbart till nyår.
-
Åkte hem med världens goaste taxichaffis, så jäkla trevlig!
-
Har gluttat lite tv, målat naglarna gröna och kelat med min gosse.
-
Imorgon ska vi vara i Halmstad halv sju... skulle egentligen vart där vid 4 tiden, - då kommer mina brorsor och deras sambos och mina brorsöner, - men Textil hade glömt att det är "vanlig" dag imorgon, så min älskling jobbar ju iaf till 16 tiden något.. Nåja, vi missar fikat- men jag är ingen fika-människa ändå... blir middag och kramkalas med la familya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0