julafton

Vill önska alla en glad jul!
Huset sover, men jag har varit vaken ett tag.
Igår va Benny inne och vi drack några öl. Manligt värre!
Länge leve drinkar och vin!
-
Idag åker vi och hämtar André, sen ska jag inom pappa i kristianstad. Han är riktigt sjuk nu, vill knappt träffa mig, han vill inte jag ska se honom vara så sjuk. Givetvis kommer vi båda börja gråta. Jag fick lova honom att bara stanna en jätteliten stund. Tråkigt och ledsamt, sorgligt. Saknar min gamla vanliga pappa...
-
Sen åker vi till Tyringe, hem till min moster och där träffas hela släkten för firande.
Och sent ikväll och natten spenderas hemma hos MatsBästis, med goa skratt, go musik och go dricka.
-
God Jul från oss =)

Jag igår...
Öl och koben
Tjenixen jagsjälv och spegeln!
Årets julkort skulle fixas... i sista stund!
svårt att sitta still... 
Pappa försöker hjälpa sin gosse...
"Morsan ska jag se ut såhär?"
Japp!
-
Sååå... God Jul till er! Puss Puss!
Ät nu massa gottis på julbordet, och krama sönder era nära och kära!
(Hittade dessa söta i en affär igår, va bara tvungen att show them to you guys!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0