pepparkaks dagen, is in da house, bitches!

Ahhh måste ha sovit typ 43756 timmar! Är skerligen gravid (Haha neeeeej då, - länge leve p-staven!) Nåja, Harley och jag har morgonkramkelas, och Pärlan va ju också med, fast Harley kelar jag i mitt knä&famn... Pärlan är lite för stor för det (Då tänker ni - det är ju Harley också snart! Men det örat lyssnar inte jag på! Harley kommer alltid vara mammas lille gosse)
-
Jag är julig utav mig idag... på något sätt..Ödet... så hittade jag min Hello Kitty-julpyjamas-set.. den är sådär glansig och full av Hello Kitty och vinter-stjärnor och jättefin! Men jag har gårdagens smink så det måste fixas.. snarast... Idag ska vi ju bygga pepparkakshus!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0