will always love you

Jag älskar att "Efters-middags-sova" en stund, - det är skönt, efter man läst lite bok- sen massa kuddar och täcken (Nästan så jag skulle vilja ligga med mig själv)
-
Dagens fråga är: Vart är min lille bebis?
Harley växer och växer.. - Jag undrar vart min lille klumpedunsgullesnuff tagit väget? Givetvis är han fortfarande det finaste som finns , men vart försvann min lille valp??
-
Min lille valp är underdbar. Han är så fin. Han är duktig, - och han skäller inte (Om han ej får något fnatt) - han skäller när han vill beskydda oss. Han brukar sitta intill mig, och kela . Jag hoppas han finner lugn genom mig- sådant jag finner genom honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0