medelhavet väntar på en viss linn milefalk

Åh medelhavet, rosa drinkar med ananas som sitter på glaset, äckliga håriga bröst på grekiska män som glider runt. Faaaaan va jag behöver sol och värme, - va fan gör jag i Sverige?

Jag sitter och maxat stör mig på denna reklamen med kärleksdikter på toalettpappret. Jag helt enkelt fattar inte det. Ska man sitta där och bajsa (nu gör ju vi fina flickor inte det men ändå...) och tänka på kärlek? Neeeej jag fattar inte. Jag måste väl vara trög eller något för för min pussy när jag går och kissar så räcker det med vanligt vit toalettpapper.

Igår fixade jag tonfisk och nudlar med soyasås.... Imorgon ska jag till Textil och mormor (som varje tisdag) och äta köttfärslimpa, potatis, gräddsås. Mums!!!!!

Jag är "MELROSE PLACE"-nörd, - det vet ni, - men egentligen är det inte en vidare bra serie....

Längtar till sweden rock.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0