sweetiepies!!!

Gulleskruttar där ute i cyperspace, I´M STILL ALIVE!
Jösses, synd bloggen får smaka på mitt misslyckande....!

Ja, det har varit jul, nyår och däremellan en massa partajande! På något konstigt sätt går dagar och timmar även ifall man är arbetslös. Det är galet tråkigt att vara utan jobb men jag har haft en bra tid ändå.
Nu nytt år och ny energi! Promise ya´all sweeties.

Tänkte jag skulle förstora läpparna  men kom på att de är grymt snygga som dom är ändå. Om dom har kysst någon prins? Nääää, men jag tror på grodan och lever på hoppet.

Pusskalas till alla från mig så hörs vi här på bloggen väldans massa framöver (ni vet ju att jag är en periodare)

Singellivet är rätt ok , men mera om det något annat inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0