ahweeehma eheemaaa... jag sjunger faktiskt så

Mitt i djungeln , den stooooora djungeln , där sooooover lejonen!!! ahhwheema-awheem!!!!
Japp jag kollar på Mitt i naturen på tv och är så softikerad, nåja iallafall så va det ett reportage om varg-bebisar! Därför sjunger jag denna låt.... med min ljuva underbara felfria stämma , - över hela torekov =)

Ajaj förstört min nacke heeeelt. Synd om Linndagen har offeciellt börjats!

Igår jobbade jag och här i Torekov är det hamnfest denna helg så jag satte mig och tog en öl nere på vanliga placet och studerade alla roliga semester-svenskar och svenssonfamiljer med deras i-lands problem - mammaaaaaaaa jag vill haaaa glass nuuuuu, *snyft och gråt och stora krokodiltåar* Ja jösses.
Och sen igår kväll kom darling min, nu sitter vi här i det regniga vädret och ska snart in till Båstad =) Jag börjar jobbet kl två idag.

Puss till alla sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0