Familjeveckan börjar =)

Måndag förmiddag =) Och vilken härlig vecka det ska bli. Tyvär är jag ledig imorgon och på onsdag men på onsdag kväll kommer min brorsa Fredde , Kajsa och Mio och stannar tills på fredag. Mysigt med familjen här i mitt Torekov !
Vi ska bada och ha det allmänt härligt. Det känns lite synd att jag inte träffar min lilla brorson allt för ofta så det blir underbart att den lilla ettåringen ska vara här i tre dygn =)

Och fredag kväll så kommer darling och förmodligen André och hans kompis Mattias. Jag jobbar iof i helgen men hopas dom kan ha kul utan mig på dagen =)

Ikväll blir det personalmöte och det va ju förra måndagen, men tydligen inte för oss i köket (utan dom ute i affären) så idag kommer alla underbara arbetskamrater .... arbetskram-kamrater? Jag brukar krama mina arbetskompisar för jag tycker dom är så härliga och att vi är ett så underbart gäng! Plus att jag gillar kramar. =) Man får alldelles för lite kramar i denna värld alltså!

Varför har Tom Jones skrivit/sjungt en låt med texten "... whats new pussycat?" ? Sen å andra sidan har han ju också gjort "sexbomb"..... ;) Nåja, ikväll är det Lotta Engberg på Liseberg, - så jäkla mysigt program. Jag är lite svensson i blodet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0