jag ska börja lämna blod.

Verkar som skallen är halv-off idag, - säkerligen den här jävla åskan. Vad är det med svensk sommar? I said it before... here we go again... - JAG TÄNKER FLYTTA UTOMLANDS!
japp, grekland... underbart.
Jag älskar Grekland. Snacka om fisken i vattnet.
Jag trivs så underbart bra.

Jag älskar iof Torekov också.
Rent allmänt så är livet rätt bra nu. Och jag är ännu mera tacksam för det efter all tid man gått och mått dåligt under hösten.... av olika anledningar....

Kanske åker jag hemåt imorgon... har inte vart hemma på lääänge och skulle va mys att komma hem till lägenheten min. Pyssla lite hemma. Bara vara. Lira mina skivor. Sova soffan... ha ha,  (ja jag har en säng hemma men tydligen brukar jag somna i soffan....?!)

Puss!!!

Ps. Jag ska börja lämna blod. Jag har AB+ (och det är den blodgruppen som är den ovanligaste... så den är viktig och speciell... precis som jag! Ha ha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0