sitter med tyrban på huvudet

waaaaaay oooouuutt weeeest (så säger min darling när han ska säga way out west)
Igår åkte vi till mamma textil i Halmstad och hade det trevligt, - min Textil är så typisk mamma, så rädd om mig och helt underbar. Finns ingen finare än henne!

Så det har varit en familjevecka ungefär... Va så mysigt att ha fredde, kajsa och lilla mio här. La familia! =) Looovely!
Tyvär fick dom tråkigt väder här medans jag jobbade.

Jo och min teori ang mc donalds mat, - nej alltså man går inte upp i vikt av det. Helt seriöst. Fast därför ångrar jag ju egentligen att jag inte drack milkshake. Men sen finns det ju barn som svälter i afrika också.

Kollar på Cheers and y`all know what i feel 4 whoody harrelsson.... mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0