smink

sommar´n e på gånga!
Eller inte! Jäääkla dumma höstväder poch åskan gör mig så brudig och gnällig. Jag är ju vanligtvis världens bästa kvinna men tack vare detta vädret så gnäller jag på allt. Typ till och med tagenterna på datan.
Nä, jag är säkerligen gravid. Det är nog det. Eller va det mensvärk?
Nej då, det blir inga Milefalk:sbebisar här, - länge leve pstaven och rädda östersjön också.

Regnet öser ner över mitt Torekov. Och det är Hamnfest. Tycker synd om ass Tork:ar och fiskarna i haaaaaavet (Lisa Ekdahl?)

Kollar på en brud på nyhetsmorgon som är way 2 mucho sminkd kl kvart över sju en morgon. Lilla gumman, - ta det chill (just a tip 4 u)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0