sommarn e på gånga?!

Tjenamors alla gulleskruttar där ute i cyperspaaaace =)
Hoppas natten har varit ösregn och kottar som faller ner på taket (så har det iaf vart här) Jag älskar svensk sommar.
Puss alltså.

Jodå, min honeylips skulle fixa grönt nagellack igår (och fatta att man tydligen kan beställa hem det. Att han är trög och inte köpte typ blått eller lila.... - nåja, - det är en annan femma.... hallååååå liksom.... )

Men ja. Här sitter man utan grönt nagellack och ska traska  till jobbet snart. Jag ska göra en facebok grej , - jag "gillar" oboy =)
japp det ska jag dricka idag... mums

älsklingar där ute, ha det fint idag.

Bamsepuss till min söta brorsson som fyllde 1 år igår!!!! Världens goaste grabb. Faster LinnLinn:s gullesnutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0