Båstad idag

Tjingelingan på er sötnosar!

Jag ska faktiskt försvara mig själv just varför jag inte skriver så ofta, - detta är orsakerna:
1. Jävla k*k internet
2. Jag jobbar

Så, då va det avklarat.

Jag sitter i mitt härliga Torekov, och är ledig idag. Fan det känns så jävla bra att vara tillbaka på jobbet. Jag vet jag har sagt det hundramiljardertrettontusensextiosju gånger förut men jag har verkligen den roligaste och härligaste arbetsplats som finns!

Jag vaknade runt 7 imorse, gluttat tv och druckit hallonsaft och ätit daimchoklad (bara 4 bitar, marabou)
Jag väger idag 59, 3 kg. Vill ner till 55 iallafall.

Jag hoppas jag flyttar till Karlshamn eller till honeypie till hösten =) Maxat underbart.

Puss , ska snart kila till Båstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0