ni ska se mig klättra på höghus

Hallå i rutan.
Allt är väl sådär, mamma textil har fått en hjärtinfarkt och Einar säger att det är mitt fel.
Jag längtar bara till Torekov, men under tiden glider jag vidare.
Textil mår bra nu, - men fan va rädd jag blev av tanken att förlora henne. Skaka som ett asplöv.

Måste banta, ner 10 kilo. Igår va det fredag och jag och hjärtemyset mitt tryckte i oss lax, vitlökskroketter och grönpepparsås med sallad. Nu får det bli sträng diet , verkligen!
------------------------->

Jag e den felande länken
Jag flyger B-femtitvå
Jag e en treackords hora
Jag e hedning kom rädda min själ

Jag e från Venus å Mars
Extra Terrestrial
Jag e ett 3-D-monster
Jag e århundradets maskerad

Jag går på löpande band
Kamikazefilosofi
Din förlorade son & dotter
men det skiter vi i

Jag behöver en mun till för att kunna andas
ett hjärta till för att inte stanna
Jag behöver en mun till för att kunna andas
men jag e förlorad i kriget med mej själv

Jag e din smutsiga tvätt
Jag hänger runt på stan
Heavy metal unge
En för alla och alla för en

Jag e högenergi
Jag e ersättningsbar
Miljonär utan en spänn
Jag e tjuv i mitt eget hem

Jag behöver en mun till för att kunna andas
ett hjärta till för att inte stanna
Jag behöver en mun till för att kunna andas
men jag e förlorad i kriget med mej själv

Jag e ett levande bevis
på en naturkatastrof
Min kropp e en rivningskåk
men jag e bättre än på Östermalm

Jag e ett levande bevis
på allt fel å allt rätt
Jag e en fulltankad HD'
å jag kan aldrig äta mig mätt

Jag behöver en mun till för att kunna andas
ett hjärta till för att inte stanna
Jag behöver en mun till för att kunna andas
men jag e förlorad i kriget med mej själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0