slösöndag

Igår blev en bra lördag. Solen sken och efter mitt hjärtemys kommit tillbaka från kliniken så döck Matsbästis upp och klunkade sig någon öl med oss. Sen ner mot staden och vädret va lovely så vi stannade ute ett tag, mötte Annelie och Morgan och slog död på lite go tid tillsammans.

Sen blev det hemmakväll med vhs-film och dök ner i bingen vid tolvslaget och upp som en tupp halv sex imorse. Och ändå sover jag bättre och mera nu än bara för några månader sen...

Sms:ade med mamma textil och hon mår bättre, - skulle egentligen inte få åka hem från sjukhuset från imorgon eftermiddag men hon tycker det är fett uttråkande att ligga inne och hjärtat mår bra nu så hon kommer förmodligen hem ikväll. Så då ska hon till mormor och imorgon åker hon hem till Halmstad.
Hann bli väldigt orolig för min kära mamma. Vi har ju som sagt hjärtproblem i familjen och släkten.

Sitter här nu, - lirar Thåström och småskrattar åt min lilla voffe som ligger och bäddar runt i sängen (Ja jag är en sån där som låter hundar ligga i min soffa och sova intill på natten, ja)

Idag blir casual sunday, - inget smink och mysbrallor och myströja och glutta film och bege oss till Coop och handla junkfood. Länge leve whitetrashen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0