sommaren i city.... ehhh, vart?

Here we go!
Våren måste vara på gång , annars vaknar man inte av solsken right into your face. Mums, I Love it!
Jag vill bli solbränd, åka på festivaler, bada i havet, slippa termosbyxor och jag är trött på att göra snögubbar och snöänglar.
Nu vill jag ha vår och sommar.
Japp.

Idag har jag städat, kastat lite grejs, duschat o sminkat mig. Tvättade igår men redan idag är det en halvfull tvättkorg, - så jag måste vara en riktig jävla housewife for real alltså.
Åt en knäckemacka med räkost och ett kokt ägg på också. Blir bara maximalt facinerad utav mig själv att jag har en sån där som delar ägg så snyggt (glömt ordet) - sen å andra sidan att min mage inte tål ägg.... nåja det är en annan femma....
Varför skriver jag om detta?

Anyway, rock on gullefjun där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0