housewife

Sitter i Sölvesborg som sagt, gullefjun sitter med en hög av räkningar och beskymmersrynkorna blir mera och mera... Jag vaknade av partyt i huset i natt vid 4 tiden men begav mig inte upp från vid 5 tiden, - då kollade jag på mitt älskade Melrose Place. Sen blev det typ raggsockar och krypa under täcket och skönhetssova en liten stund. Fixat smink och dusch, - kanske beger mig ut till Karlshamn idag också.
Snackade med chefen igår så blir tyvär inget jobb imorgon men lördag-söndag och sen helgen efter det jobbar vi heltid =) Lääääängtar.

Vi sitter och dividerar lite angående vad vi ska trycka i oss för föda idag... Mat är gott ven ifall jag ska ner 10 kilo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0