det eviga hatet

Inte för jag egentligen vill vara vaken nu, men vaknade vid 02.38, - vi va inne hos Benny igår. Han sa att jag va tjock. Är det något jag hatar så är det min kropp. Det är skitsamma om jag väger 74kilo med bulemin eller 41kilo med anorexin, - jag hatade min missbildade kropp både och, nu pendlar jag mellan 59-61 men va fan gör det. Min kropp består utav: Fula fötter, konstiga vader, feta lår, världens fetaste mage, små bröst, feta armar, torr hud, tunt hår, tjocka kinder.
Jag hatar allt med mitt utseende, jag vet inte va fan jag gjort i mitt förra liv för att ha fått denna förbannelsen över mig.
-
Något citat eller uttalande jag körde när jag va inne på Anorexicenter i Varberg va i stil med- Man borde hänga sig i måttbandet och önska att när man faller ner så krossar man hjärnan i vågen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0