family values

Jag älskar Harley överallt annat! Eller ja,jo min familj också förståss.
Men han är verkligen världens finaste.
Han är min lille klumpeduns, mina underbara kelgris, mitt kramgos, - och han värmer sönder mitt hjärta varje jäkla dag!
-
Igår kom Eva och Björne över på inte kafferep utan några glas vitt och slankar öl.
-
Vi har alla vart uppe en sväng, men Björne och darling begav sig tillbaka till bingen (inte samma dock...) och jag checkar bloggar och läser lite news.
Jag har ringt min fina pappa och önskat honom en fin dag på fars dag.
snackat en sväng med mamma Textil också. Dom käkade värsta hummern på deras bröllopsdag och jag undrar liksom varför inte jag vart bjuden..?? Daaaa.
Där satt dom helt sjävla i deras jättenybyggda jättestora hus i Halmstad och liksom utan mig?!
-
Gullefjunet min frågade vad vi skulle hitta på idag. Det blir tydligen middag ute och en Pippi Långstrump-film.

Ps. Mamma Textil är så nyfiken för hur det går för Harley! Hon älskar att vara mormor Textil, - för hon har ju världens finaste lilla grabb!
Och nästa helg ska jag och Harley åka till Halmstad för en helhelg med Textil.
Mysigt.
Jag älskar att vakna och gå upp och krama min mamma Textil. Hon doftar "mammigt", - min mamma. Och jag älskar henne något otroligt mycket.
Jag är så otroligt tacksam för vilka fina föräldrar jag har. Och brorsor.
Ni är så galet underbara. Vad vore jag utan er...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0