gene simmons - linn milefalk. lätt att ta fel.

Åh, I love Halloween ju..., och förra årets hjälpte ju min fina Biokillen mig med sminkningen... klockan 9 på morgonen. När vi va klar va det runt 11 tiden? Då skulle han dra och jobba och jag begav mig ut i staden, med detta ansikte + mina demonia-skor (12cm klack), lackkjol, strumpbyxor, svart hårsprayad peruk , lite nitar. Och bara hängde runt som vanligt i stan.- och satt och snackade med lite folk inne i gallerian, på Centra. Sen kom min kära pappa. Folk kom och ville plåta mig.
Sen på kvällen va det fest!
(kom hem runt 5 på morgonen... med sminket och la mig på kudden.... fick en chock på morgonen när jag tänkte gå och kissa...)
-
Har ni grymma pix på era galna halloween´s ?!
Then bring them on!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0