höstdag

Blev en chill morgon, gluttade Vakna med the voice. Min kära är hemma för han är sjuk, han ligger och slöar i soffan och jag sitter i sovrummet och kollar på Berny Blue dokumentären inne på youtube.
Trodde hon hade dött... men sen hittade jag hennes blogg och hon har börjat skriva igen. Hon är inne på sin tredje bok nu, och jag läste ut de två andra på typ två sekunder. Verkligen fascinerande... och sorliga berättelser hur en ung människa kan hamna fel.
-
Jag tänkte ta och dammsuga lite nu och sen duscha.
Puss till er sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Tävla gärna om ett valfritt plagg/accessoar från Youtopia hos mig :D

Kram!

2011-11-07 @ 11:00:42
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0