lääängtar oxå utomlands!

Tjena!
Har kollat klart på Vakna med the voice, nu gluttar jag vidare youtube klipp på just Jacob när han busringer med ord som inte finns... det är alltså sååååå sjuuuuukt roligt. Jag garvar sönder maximalt!
Jag tänkte glutta datan lite, och sen duscha.
-
Jag sitter och är fett avundsjuk.. Pierré och Alexia (Darlings son och flickvän) bara spontant bokade restresa till Egyptien igår kväll, och satt på flyget kl 7 imorse...
Åhhh, - jag är så trött på sverige! Kallt... Kunde bott vid medelhavet och druckit färgglada drinkar.
Nåja, men sånt är coolt. Jag älskar sådana spontana ideér, vilket är lite konstigt ändå-för jag vill ha rätt mycket kontroll över mitt liv, saker som händer.
-
Helgen närmar sig, och jag längtar efter min mamma Textil, och soft att dra till Halmstad, träffa brorsan, Mia och min brorson Elias. Kan fan inte fatta att han är 8år!
Första gången jag blev faster va jag ju bara 10år, brorsan min mobbade mig för "då blir du faster och sådana är ju typ gamla" Haha, idag fattar jag skämtet men då va det jobbigt att höra , ha ha.
Nåja, älskar mina tre brorsöner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0