ny mobil hemma

Älskling har precis dragit till sitt jobb, han ska som sagt börja jobba nätter, så från och med nu blir det bara jag, Harley och Pärlan i huset, och Mongo förståss.
-
Har gjort en sån där sölig grej idag, inte sminkat mig, gör ju alltid det, för jag först och främst tycker om smink och sen vill vara fin.
Men idag blev det osminkat (bl a för eksemen runt ögonen) och t-shirt ("Ikväll får 107 svenskar gonorré- tröjan...haha) och hello kitty hotpants med leopard-duntofflorna.
-
Jag har fått min nya grymma mobil!! Vi har pysslat lite med den, men det finns massor att lära och fixa&trixa med! (Tack min fina gullefjunsdarling! Även om den inte är rosa... ha ha)
-
Ikväll är det Jullotta på liseberg med Lotta Engberg - som är så mysigt program, och hon också... men samtidigt är det Du är vad du äter på sjuan....
Vad ska jag glutta på?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0