roliga julklappar till mig =)

Piggnade till efter en dusch, men innan dess kräkte jag upp gårdagens mat... fräscht.
Nåja, efter duschen så drog jag på lite smink, och det va ju liksom inte som den enorma disken skulle ha försvunnit under tiden som jag stod i duschen, så jag tog itu med den. Rätt okej när man väl är igång... men innan dess är det banne mig inte kul.
Sen tog jag och dammsugade hela nedervåningen.
Duktig jag är =)
Sitter och kollar på roliga saker... som min älskling ska köpa till mig i julklapp (och extensions... of course)
denna sida är galet rolig;
www.coolstuff.se
roligt för barn... och skitkul för mig =) vill ha!
denna är en gammal klassiker men tycker den är cool ändå.
denna blåser dina naglar torra efter du målat dom.... maxat brudgrej och så gullig.
-
nu ska jag ut och kasta boll med mina fina voffisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0