skönhetssömn för hela huset!

Lyssnar gamla goa Mariah Carey-låtar, - vart och är väl forftarande , - stort fan utav henne. Först och främst är hon så otroligt vacker, men musiken är mys också.
Jag sjunger höööögt med min finfiiiiina stämma.
Älsklingen min somnade direkt efter schnitzel, potatiskroketter, bearnäissås.
Jag åt lax, liiiiite brocolli+en halv tomat och isbergssallad med massa kryddor.
-
Om cirka en 30 min börjar  "4 Stjärnors middag" och sen efter det är det ju "halv åtta hos".
Jag hade faktiskt önskdat att min darling inte sov så mycket som han gör, utan umgicks mer med mig- när han väl inte jobbar... men men.
-
Idag fick både Pärlan och Harley nya presenter =) Dom är så duktiga, - även ifall Harley ibland vill bort och kolla vad Pärlan tuggar på... - min busgrabb!
-
Ps- vi har några bilder från idag på våran snuttepelle, - men glutta in senare så ligger dom nog här... Han växer och frodas. Världens finaste lilla ansikte, klumpigaste rumpan som finns och lite ostadiga ben.
Mamma Textil ringde idag, - ang att just denna ras kan behöva extra kalk för dess skelett... Kan det stämma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0