avundsjuka o grön som shrek, typ

Jag är typ kär. Hittade världens goaste brud:s blogg. Hon verkar supergo, och jag bara får ångest- sån där flickvän bör man ju vara.
Jag kan lika gärna typ gå och hänga mig i trädet utanför, liksom.
Hon r sådär pysslig, gör tårtor som är formade som fjärilar, blommor av piprensare&knappar, bygger kojor i sovrummet... Faaaan jag känner mig som värsta tråkigaste flickvännen/sambon som finns!

-
Kolla in henne (för ni lär aldrig återkomma till min blogg efter det iaf...)
---> http://enoughisenough.blogg.se/
-
Förresten så ska min kära KITTY ta en paus... I love henne så det gjorde lite aj-aj-ont i Milefalk:ens hjrtegrop...
http://www.djungeltrumman.se/kitty
jag va ju tvungen att skriva en kommentar. That´s just me.
Puss alla gullisar, idag blir en underbar lördag. Jag ska snart plaska i vattnet i duschen, fixa sminket o förhoppningsvis vaknar min honeypie snart oxå... han skulle typ sova till 8. Han sover och jobbar. Det är vad min karl gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0