blivit med valp =)

Jag sitter och småkelar med lilla Pärlan, (hunden) och nyss pillade jag med min karls näsa. Den är liksom fascinerande. Man kan flytta runt den... på något sätt.
-
Idag är han ledig så vi drar till staden... Karlskrona idag kanske?
MEN SKIT I DET - FÖR JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA OCH MYSIGASTE NYHET!!!
Vi har idag bestämt och köpt oss en liten valp. Världens heartbreaker-valp.
Jag fall iof för alla fyra...., och även om darling min säkerligen gjorde det samma så fick han liksom sätta ner mig på jorden, - på vägen hem , - och förklara att vi kan inte ha fyra valpar plus Pärlan.
Då blev jag sne och slängde en dörr i huvudet på honom och sexvägrade foreever.

-
Nåja, jag är lycklig som en grek.
-
Jag önskar alla människor i hela jäkla världen en helt underbar dag, - för livet är rätt jävla underbart.
(Dock inte för min karl, för han sitter med en fet hög räkningar... och jag sitter och tjatar om att jag måste till frissan och få mina extensions... ha ha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0