fisk, fågel eller mittemellan

Roligt att min kära äntligen är ledig en dag, - vi har varit i Olofström och nu har vi nyss kommit hem, jag skrattar ihjäl åt honom, . det finns liksom inget han inte är förbannad på denna dag.
Först är det trafiken, sen för vi ska börja med källsortering (han står på sig att detta hus skall icke ha källsortering!) och sen är han också sne för mina coca cola flaskor tar alldeles för stor plats i  kylskåpet... nu svär han alla svordomar han kan och är arg som ett bi.
Jag garvar ihjäl här ute i vardagsrummet.
Jag skrattar så jag dör. Det är sjukt galet roligt att garva sönder åt en som typ är jättejättearg och som blir ännu mera arg för man garvar åt dom...
-
Nåja, vi har storhandlat... min kära och Pierré ska tugga kött och kroketter o jag ska äta 250gram brocolli. Och hinka cola. Of course.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0