fredag!

Tjenamos!
Fredag är här =)
Gick upp med darling runt 6 tiden, druckit massa cola... Gottis.
Kollat på Vakna med the voice och började storböla.
Jacob va ju med i 4 stjärnors middag och berättade om sina vänner som dog i en brand när de va 23 år, och sen har han fått massa respons på det... och idag spelade han en låt som en av killarna har skrivit och sjunger. Ska se ifall jag kan hitta den, om den finns ute redan.
Jag bara bölade och snorrade.
Darling har åkt till jobbet, och André åkte med honom idag till Karlskrona. André åker in på behandlingshem idag. Önskar han all lycka för han är en så fin kille och förtjänar att må bra. Jag kommer dock sakna honom, - det har liksom varit han och jag hör om dagarna, lirat musik, traggat, lirat tvspel... Jaa, men hoppas allt blir bra för honom. Och precis som darling sa så får vi ju komma och hälsa på honom på helgerna =)
Önskar alla e rolig fredag. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0