Gamla goa pinkan

Jag hatar penscelin, - först smakar det kräk och inte nog med det - hela jävla tarmen förvandlas till värsta kärnvapenkriget.
Det är alltså maxat synd om mig.
Jag sitter och lyssnar lite Pink Floyd. Eller "Gamla goa pinkan" - som jag tydligen inte fick kalla dom för, - för mitt ex.
Jag som tyckte jag va finurlig där.. Nä då, eftersom the are faboulus så fattar jag att man inte ska kalla Pink floyd för "Pinkan".

Jag har försökt väcka min kära karl, men allt jag hörde va "ZZZZZzzzznaaaark - sätter du på kaffe till mig och rulla en cigg?"
Jag satte bestämt ner min fot (medans jag ändå va inne i sovrummet för att byta öronhängen) och totalvägrade.
En stund.
Sen satte jag iaf igång vattenkokaren, och eftersom jag själv adrig ens rökt ett bloss på en cigg så skulle jag omöjligt kunna veta hur man rullar en cigg.
Nåja, han sover fortfarande iaf.
Något säger mig att han gör det medvetet - för nu har han fattat hur mycket fina presenter han ska köpa till mig i stan =)

Vi ska åka inom André också.

Just nu dricker jag gottis med bananflugor i. Innehåller bananflugor näring och vitaminer, - som bananer gör? För isåfall så har jag fått svaret på varför jag inte hade vitaminbrist. Jag sväljer flera hundra bananflugor om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0