Guten morgen

När jag va inne på apoteket i veckan och skulle ha någon bra kräm mot mina torreksem runt ögonen, så förklarar hon att det kan vara nickel-allergi!
Jag har aldrig haft nåon allergi alls (tack å lov) men hon tittade tydligen väldans mycket på mina öron, hals, armar och praktiskt förklarade att jag såg en som en pyntad, överdoserad julgran... och sen tyckte hon jag skulle hellre gå till en läkare och kolla upp det (eftersom jag haft det så länge)
Ha ha, jag vet inte vad jag fick ut av att snacka med henne...? Jo lite fnitter efteråt!
Idag kommer mamma Textil, mormor och Einar på eftermiddagsfika. Känns maxat söndagssyssla. Men väldans trevligt.
Min fina darling har åkt till jobbet för lite mer än en timme sen så jag antar att det blir jag som får diska... Guuuud va jobbigt!
Förresten, gick ner 5 hekto från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0