hallå i rutan sötnosar ute i cyperspace

God morgon!
Hoppas ni sovit gott. Jag vaknade någon gång vid 3 tiden och släppte ut Pärlan och Harley, och gick liten runda med dom. Harley har varit så söt i natt, sovit och funkar riktigt bra med Pärlan. Nu har vi varit ute, vi tre och kastat boll och hoppat i löven (som min darling ska kratta bort...en annan dag)
Ha ha!
Nu har jag gett dom frukost, och båda två är faktiskt duktiga. Pärlan äter ju mera så det tar längre tid för henne, och Harley vill gärna bort dit, men verkar ändå förstå att han inte ska det...
Igår kom Björn och Eva över en sväng, trevligt.
Jag fixade håret samtidigt.... och resultatet blev absolut helt ok.
Sov med hårinpackning så får väl skölja ut det sen , denna morgon.
Men nu ligger jag och Harley och tittar på Dr Phil och dricker min frukost (cola) , of course.
Min älskling ligger och zzzzzznarkar för fulla muggar.
-
Ni skulle bara veta hur fin och underbar min lilla bombulls-busgrabb är.
Jag borde ändra namnet från Harley till Lyckoruset... - för det är han. Det skriver jag gärna under på.
Ska fixa bilder till er idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0