helt underbart

Tjenamos på er.
Vilken lovely lördag, jag kläckte ur mig något om hur vackert det är med höst och alla färger och löven.... Darling tyckte inte det samma, - för han måste kratta löven.
Jaaaa, jag menar jag kan ju inte göra det. Hallå. Det är ju jobbigt.
Jag hade världens konstigaste drömmar i natt. Allt från om pumpor, till badhus till köttfärsås. Det kanske stämmer som darling säger "du är inte riktigt frisk i huvudet va?"
Haha, får ni också sådana fina komplimanger av era partners....?
Nu ska vi snart dra och göra världens finaste grej... Lyckoruset är maximalt.
Ska bara hutta på lite smink.
Puss till alla.
(Cupcakes:en har inget med inlägget att göra.... men jag tänkte bjussa på dom ändå... för dom ser ju så fina ut!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0