Hjälpa narkomaner? Vad tycks?!

Vad tycker vi om detta?
-----> http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2593067/hjalper-narkomaner-att-knarka-i-fred
Jag är helt emot droger och aldrig testat eller tagit något själv. Men alla jag känner och umgåts med är allt från pundare, junkies, etc...
Jag blir bara dubbel i skallen i sådana här saker.
Samma som när de ger rena nålar... men det är ju bra, för då slipper det kanske bli lika spridning med sjukdomarna.
Ah svårt detta.
Har gluttat på Efter 10 med Malou och Blondinbella är ju med på Måndagar.
Cool och klämcheck den där bruttan. Jag vill ha hennes bankkonto. Och hennes hår.
Nu lirar jag lite Kapten Röd och måste dyka in i duschen.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0