julmusik

Lääängtar efter julen =) Idag trampade jag i massa färgglada löv utanför vårt hus.
Det blev tidig morgon, - eller egentligen vanligt tidigt men idag va sån där "pippi långstrump-håller på att glömma sin hoppetossa-kanelbullskaka"-bråttom/stress.

Min gullesnutt fixade SIN frukost medans jag dog utan min. (coca cola) och jag tvingade mig själv in i duschen och sen smink och sen Vakna med the voice sen väckte vi André och drog på roadrip i Blekinge. Och jag har tagit mina prover... whoohhooo...

sen lämnade min fina darling mig och André här och eftermiddagen har vi bara lirat tvspel.
Hoppas ni haft den bra denna fredag =)

nu sitter vi här o gluttar tv o dricker gottis.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0