långbajsare

Jag har några gånger hamnat inne på en viss bruds blogg, hon skriver kröniker och sådär. Det äckliga med henne är att hon skriver i sin blogg att hon oftast skriver sina just kröniker inne på.... toaletten.
När hon... bajsar.
Och bland annat skriver hon också att när hon kommer hem så tar hon av kläderna och liksom går runt naken hemma. På något sätt tycker jag det också är sunkigt.
Jag blir bara äcklad.
Samma eviga grejen, - detta med långbajs:ning - folk som bajsar - eller iaf sitter inne på toaletten jättelääääänge. Ännu värre när man kommer till någon toalett och personen som bor där (inte på toaletten men i lägenheten/huset) har tidningar, serietidningar eller korsord där inne.
Så jävla äckligt.
Jag tycker fan man bara ska bajsa och sen vara klar.
Tar typ 2 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0