morgonstund

Kollar på Vakna med the voice och har en chill morgon. Uppe med darling när han också skulle upp. Han är tydligen väldigt ovan vid pigga, positiva sambos/flickvänner på morgonkvisten... Ha ha,,, jag har aldrig fattat det med att vara sur och sne och sova bort hela morgnarna...

Jag tjatade dock imorse ang att jag inte fick min frukost... - coca cola!
Så nu måste jag själv traska iväg till affären i det kalla höstvädret och handla det... syyyyynd om mig!

Gled sen in på en blogg hos någon brud, och på tal om coca cola.... check this out;
http://www.youtube.com/watch?v=SWKB_6lwcx4

Nåja...  jag slutar aldrig med världens dryck oavsett... hellre tandlös än cola-lös... ehhh... ha ha ni fattar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0