party-babe... på alla old photos

Haha... råkade nyss filma med mobilen... jag som trodde jag tog foto... den blev lite knasig och sen gjorde jag just en konstig video, - bara för att liksom.
-
Min sweetiepie fick stanna hemma och rent allmänt ge blanka sjuttsingen i bratwourstar (hur stavas tyska korvar?) pga den han skulle jobba med ändrade det tills imorgon istället... och då kommer han inte vara hemma på lördag förmiddag... och då ska vi hämta våran lilla pluttfis.
Dock är namnet än ej klart!
Mamma Textil tycker namnet Harley.... - Antar att ni inte ens behöver fråga varför? Kan vara för att Einar-hennes man/min plastfarsa- alltid haft massa Harleys...? Dock hade mamma Textil inget vidare intresse av motorbikes before... tror jag inte.
Nu möttes de iof när jag va 8... så vad vet jag.
-
Hantverkare och en förvirrad älskling in da house. Jag sminkad och magen full av broccolli.
Vi satte igång min gamla data... och alla, alla, allaaaaaaa gamla fotos är där... Jösses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0