snabb sväng till staden men trevlig tur

Idag dök vinterjackan på också. Och gröna stickade låååånga kofftan - som är Matsbästis men som jag ju fick... tyckte jag själv.
Och lila mössan och de nya vinterkängorna.
Blåste typ iväg och ångrade att jag inte tog på mig skinhandskarna idag.
Åkte en snabb sväng in till staden, köpte ett snyggt långt länkarmband som sitter ihop, silrigt och varannat med glittersilver. Väldigt classy. Och en cool ring som typ är en leopard eller en varg? Skitstor och skitcool.
Och svarta legging som är glansiga. Har helt fallit för sådana. Lite tjockare och väldans fint. Jag har ju oftast helst klder som sitter löst och lite oversize uppåt pga jag hatar min mage, men jag har rätt smala ben så tycker det funkar.
Och inne på den gröna butiken (för lite vin...) så träffade jag Micke Scarface. En go glidare jag kände i Hässleholm. Har träffat han här i stan några gånger nu, men inte hunnit snacka så mycket.
Idag frågade jag hn varför han flyttat hit.
Han förklarade att han hade kastat pil på en sverigekarta och den hamnade på Stensnäs här i Blekinge oh då flyttade han dit. Nu har han lägenhet mitt i Karlshamn.
Kul =)
Han är schyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0