svärmorsdröm!

Jag begav mig in till Benny och hans kära barn, My och Emil (Benny är ju min granne) och gav dom kladdkakan sen igår.
Sen kom min darling tillbaka och då drog vi in till stan. Helt sjuuuukt underbart väder idag!
Idag har vi projekt : storstädning!
Imorgon kommer mamma Textil, Einar och mormor på eftermiddags fika.
Och detta gör min darling sååååå nojig. Han har "svärföräldrars"-nojan, maximalt.
Han bara : Jag städar där ute, klipper gräs och allt och du får städa där inne!"
Sen när han går och hämtar gräsklipparen så funkar den inte.
Och jag, - som är jävligt smart, - kläcker ur mig dagens bästa mening; Varför växer det gräs på gräsklipparen?" och min kära hälft svarar; För tydligen använder vi inte den allt för ofta.

Man märker ju hur LIVRÄDD han är för Mamma Textil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0