tv kändisen milefalk:en

Tjingelingan - ko ko som en göööök, - kokooo!

Sitter och lyssnar på Mats Ronander. Love his voice, alltså.
Mina kära föräldrar lirade han mycket när jag va liten, och jag va med i några sommarparker med picknikkorgen och brasséstolarna, och grillade kycklingen och har sett han jag med =)
Det coola är att jag faktiskt har sett Afzelius!
Och det va till och med tvinspelat... så jag syns där jag sitter med mitt blonda rufs på pappas axlar.
Därför kallar jag mig själv för tv-kändis.
Det började ju tidigt, sen har jag ju varit med i; musikbyrån, 112 polis, och på sweden rock-hyllningen för DIOs sångare.
Jag, MatsBästis och lillebrorsan Rasmus först... ha ha; http://www.youtube.com/watch?v=79eJ-0CviQU
jag är kåt på peace-tecknet..;
http://www.youtube.com/watch?v=8VESxwy53sM&feature=related
Men videon från 112 Polis ligger inte ute. Men no worries, jag är ingen gangster-brud. Det va bara dom som filmade mig tillsammans med alla gangsters och bad boys jag känner i Hässleholm.
Men allt umgänge med dom är borta nu... Ingen fattar ens varför JAG umgicks med alla dom.
Men det blir lätt så... börjar man känna en (När man börjar hänga lite runt stationen vid 15 år åldern) så lär man snabbt känna alla...
Dock jäkligt stolt över mig själv att jag sjlv aldrig testat något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0