killing me softly

detta med att ha förhållande. Min karl är underbar på många sätt. Ibland är han bara så otrevlig och sårar mig så det känns helt. Han tycker givetvis det inte vart något eller det vart inte så jag menade... medans hans jävla ord sätter sig i mitt hjärta och varje gång jag ser honom minns jag dessa ord. (Och tro mig-jag är skitålig på att vara en gnällig brud, oftast får man ju som brud vänja sig vid att bli slagen och kallad alla hemska ord som finns....  - det är bara en vardag egentligen... haha så är det ju!)

Nåjs,
helgen är planerad
det blir mysgos med min brorson , brorsan o kajsa. och pysselkväll med hela släkten.
Jag vill bara känna riktig kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0