memories... ang mat =)

Pang på rödbetan alltså!
Niek -min läkare och god vän till familjen, ringde mig nyss och frågade om halsen och sen berättade han att han fått provsvaren som jag tog i Sölvesborg i måndags. Massa olika saker skulle kollas.. först va det pga hepatit c:n (efter mitt förhållande med mitt ex och andra anledningar) och vitamin och mineralbrister men vet ni vad?! Alla värden va helt ok och precis som dom ska vara!
Jag blev heeeeeelt paff.
Inte ens alla zumbali-lådor som slinkit ner raka vägen till levern visade något.
Och inga vitamin eller någon brist heller... jag som äter väldigt konstigt...

Nåja glada fredags nyheter! Skål på det =)

Hittade något roligt... (påminner om när man gjorde makaroner och falukorv när man va liten, och använde pepparkaks-formar och tryckte falukorven så... roligare med hjärtan och stjärnor ju, - än vanliga runda...)


(kommer ni ihåg hur kul det va...?)

eller en rolig macka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0