måndag förmiddag

Tjenixen.
Sitter och gluttar Rachael Ray och givetvis snackade dom om någon diet-bok. Sure, hit it to my face liksom.
Nåja, idag blir det att titta på massa avsnitt av Pluras kök och lira tvspel.
Kollade på Vakna med the voice imorse, då det va dags för Martin Björks "3 saker lista" och han kom fram till att hans lista skulle vara "3 saker han inte kan leva utan".
Det blev tvn, soyalatten ... och något mera. Minns inte.
Men det va liksom inte tänkt som åhhh du kan inte överleva utan utan mera som sådana saker som typ förbättrar din vardag/dag.
Kom att fundera på detta. Precis som dom snackade om så givetvis finns det det som är sjlvklart... familj, mat... etc.
Men har jag en "3 saker "-dagligen?
Hmmm.
Jag äger ingen i-pad, i-pod eller app:ar eller sådant för jag bryr mig inte om sådant,
jag bojkottar facebook (däremot har mitt ex öppnat ett till mig, men jag använder aldrig det)
och jag har inget kaffeberoende.
Har aldrig rökt så inte ens cigg skulle kunna vara med.
Nåja.
Så...
Till och med mobilen lägger jag inte maxat energi på. När min lur va sönder nu för några månader sen och jag va utan lur i typ 3 dagar tyckte jag det va så jävla skönt!

Nåja; dagliga 3 saker á la Milefalk:en;
Coca cola,
Skratt,
Musik
Japp.
(Min älskling är ju en Trucker... då undrar jag, - älskling min, - varför kör du inte sådana här lastbilar?! Tänk vilken lycklig girlfriend du hade haft! Fast det är jag ändå ju !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0