vem vill sova med min karl?

Nu låter detta lite konstigt, - men alla borde testa på att sova med min darling.
Man vet aldrig vad som ska hända mitt i natten!
Det är sant!
Jag berättade ju här om dagen om hur han väckte mig med det där konstiga ljudet... blandning mellan en kåt älg och en stuken gris, tror jag jag kallade det..
Nåja, i natt så sträcker han sin hand och råkar trycka sina fingrar rätt ner i min ögonglob...
Liksom ni vet sådär som man ska försvara sig ifall någon överfaller en?
Japp.
Han är rätt underlig, min karl. Nästan lite spännande att tänka "Undrar vad han ska hitta på denna natt?" när man går och lägger sig...
Idag är det förresten fredag!
Helgen kommer bli mysig! Vi ska göra värsta mysigaste grejen imorgon.... Åhhh jag är redan nu typ helt eld och lågor.
Plus att för en gång skull är min sweetiepie ledig en helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0