äckelpäckel-Linn

Jag hatar bananlådor. Dom finns överallt- Och när man känner sig ungefär klar med ett rum så går man typ (till toaletten för att kissa) och går då igenom ytterliggare ett rum. Gissa vad som finns där.... bananlådor!

Jag förklarar för min karl att nu flyttar jag aldrig NÅGONSIN igen.... och han ändrar hårfärg från mörkbrunt/svart till grått.. - Jag förstår inte varför... =)
Nu diskar han och vi har ungefär blivit klar med sovrummet ikväll... om inte annat så ska han bli klar med mig här i sovrummet ikväll... he he
när jag hade lååångt fint hår o såg liiiiite bra ut. Nu väger jag 5-6 kilo mera och är skitful.

Kommentarer
Postat av: lillen

sexigt

2011-10-09 @ 20:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0