criminal gangsters

Vakna med the voice har en tävling nu, man kan vinna middag med dom och drinkar och sen biljett med dom till Britneys konsert-
Jag är inget fan direkt utav Britney, men visst vissa låtar dyker ju upp under åren i fyllefester när man tokdansar lite sådär galet... och sen har hon några lugna bra också.
Men klart Brittan är härlig.
Jag hade gärna vunnit... bara för en trevlig kväll om inget annat.
Men för att vinna ska man.... ehh... klä ut sig till Britney-utstyrsel och sen väljer dom 5 stycken som vars får ta med en kompis.
Hm, där faller det för mig.
Jag vill inte stå som en fjortis på maskerad och liksom se ut som Britney.
Britney är supersöt och fin, så inte så jag menar... men ja... nej det är inte min grej.
Förra halloween va jag ju Gene Simmons. och jag gick all out.
Måste kolla ifall Biokillen har kvar några bilder! Då måste han skicka dom till mig. Jag har inga själv nämligen... snyft.
Detta är förresten Brittans nya låt... ----> http://www.youtube.com/watch?v=7WvJFe_cRjI&feature=topvideos_music
och hon sjunger "... i´m in love with a criminal... mama, i´m in love with a criminal"-
Det kan ju jag skriva under på, alla jag haft förhållande med har ju just varit det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0