Darling - jag är hemma

Åh, älsklingar- jag finns!
Varit mycket några dagar.. ha ha. Först va det ju dagarna som André och Tim (Darlings son och en kompis) som typ bodde hos mig... Galet roligt, mycket dricka och galenskap.
Vi garvar åt detta att jag är "styvmorsa" till en 20åring och en 18åring... Ha ha...
Men det är rätt underbart, för det är jättefina grabbar!
Sen iförgår, efter typ 1,5 vecka med party med dom så tog vi och packade ihop i lastbilen och drog stooort lass med mina möbler och saker och åkte "hem"... Jaaa, för hit har jag ju flyttat nu!
Bor i hus och är Blekingebo!
Igår började Projekt: Inredning och för alla som vet hur min lägenhet såg ut... så inreder jag ju så här också... och så bor jag med tre män... ha ha. Lite chockartat för dom kanske... Fluffiga rosa kuddar, färgglada prylar, massa Marilyn-saker.. Ha ha.... Guuud va hemtrevligt jag gör det =)
Igår blev det stek, potatis, blomkål och gräddsås (pulversås, men ändå.. ha ha)
Nu är grabbarna iväg och jobbar och jag småpysslar och tvättar, blir dusch och göra mig i ordning sen. Ikväll blir det sista lasset att hämta hemma i min lägenhet.
Puss
Styv morsan och hemmafrugan Linn.... Ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0