den onde och den gode

Viktnedgång, cirka ett kilo från igår, yeah. Goodie goodie.
Jag sitter här och fryser, det är det sämsta med hus... kallt golv och man liksom är sådär ruggig i kroppen.
Men skit samma! I love it here, ju =)
I natt sov jag inte bredvid darling för han ju är iväg och jobbar, jag sov däremot med Mongo... katten. Han sov på min mage typ hela natten, och jag är en sån "sova-på-sidan" person men bara för jag skulle vara snäll mot Mongo så fick jag sova på ryggen... Märk väl att det är samma katt som för några månader sen trampade ner sin tass i min mun när jag sov...
Japp och den katten är jag snäll mot... Måste vara fel i huvudet på mig...
Dagens nyhet: Systembolaget kan komma att börja med hemkörning från och med nästa år. (För cirka en hundring kan du boka genom deras hemsida)
Hur många bakis-törstiga latmaskar tycker ju inte att detta är världens bästa idé , tror ni?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0