fiskhuset bye bye

Tjenixen!
Varit några vilda dagar hemma. Fylla och galenskap.
André och en kille som heter Tim och en annan som kallas Duva, har varit hos mig. André är ju darlings son. Så jag har haft tre trevliga 20åringar hos mig och blivit kallad för "styvmorsan" =)

Idag har jag jobbat, och snackade med chefen. Vi har ju inget att göra på jobbet och alla har praktist taget slutat, så idag va min sista dag. Det kommer max tre beställningar om dagen... så nu stannar Iza och Dominica i köken och där ute i affären blir det Jaow och Manfred.
Chefen va så gullig, han sa att han helst hade haft kvar mig till slutet och berättade att han ju är jättenöjd med mig. Nu ska han börja med att bara ha öppet på helger... så...
Kramade chefen och sen ikväll satte jag mig med Mattias på pizzerian, han bjöd på öl och ja, dom har lika dött hos dom men han erbjude mig att kunna jobba hos han. Typ småpyssla, sitta ch snacka. Ha ha, chill.

Ska ju fixa lite mera där hemma också...

Jaja... nu vet ni hur det ligger till.... tack för i sommar, underbara Fiskhuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0